20:41

Onsdag igen då, vill börja med att gratta min fina kusin som fyller år idag!
SUPER GRATTIS BELLS!

Imorgon ska jag å Elin förmodligen vara med Anton och Nicklas, kul kul! 
Sen på Lördag om jag inte ska fira min lillebror som fyllde år igår så ska jag följa med Elin till Birsta å shoppa loss!
 
 
Idag har jag inte gjort så jättemycket, varit i skolan, gått på stan, köpt en korv och åkt hem, haha, intressant liv jag har!
 

Jag har tänkt att jag även ska lägga upp några videos, så det kommer komma 1 Haul på det jag köpte i birsta, sen typ frågestunder så svaren t dom blir på video, haha, tror fan jag ska tvinga med Anton på den, mohahah.
 
 
Nä, nu skriver jag bara en massa skit, så ska nog ta å slå på en film å försöka sova, men vi hörs väl imorgon!
 
Ciao!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0