Måndag ~

Tjabba tjena hallå!
Fett dålig uppdatering jag vet, ber om ursäkt för det, har haft fett mycket med skolan osså massa annat!

Idag har varit en helt normal måndag, bakat en sockerkaka å en kladdkaka åt lillebror som fyller år på torsdag.

Får inte idrotta längre vilket suger, vill gymma, men men, ni som känner vet varför
Men jag säger ändå för er som inte vet.
Har en kompis som gjorde polisgrepp på min högerarm så muskel vid axeln sträcktes, kul kul... 


Nu sitter jag och Hampus å väntar på att 112 Aina ska börja, sen ska jag gå å lägga mig å fortsätta kolla på the O.C.


Har inte så mycket mer att berätta nu, så ja, ska vara social med brorsan så han inte somnar nu 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0