Grym vecka, ännu grymmare helg.

Tjena tjena! 
 
Sitter med datorn å ska fixa bilderna som jag tagit i veckan! 
 
Har haft en kung vecka! 
 
I onsdags åkte jag till Elin å sov där tills på fredagen.
I onsdags va vi med Tilde, knäppte kort å sånt.
I torsdags hade elin träning så jag bad Tilde komma upp på höga så att hon kunde vara med mig under tiden, när elin hade duschat efter träningen åkte vi ner till Tilde å hade det jättekul! 
Igår åkte vi till birsta å shoppade å åt på donken! 
 
När jag kom hem satte jag mig nere å kollade på hockey vm, snackade med Johan å kollade på film.
 
Idag har jag inte gjort något alls, försöker få någon att komma hit så att det inte blir helt ensamt på en lördag kväll för det är ganska as tråkigt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0