Träning!

Tjenare! 
 
Nu har träningen börjat på riktigt! 
 
Började stenhårt på gymmet! 
 
Sprang på band först i tio minuter, sen styrke träning i 30 minuter. 
 
Efter skolan åkte vi till matilda och spelade Just Dance 4.
 
Nu sitter jag hemma och ska snart äta middag.
 
Imorgon ska jag äntligen träffa Anton! =D 

De va liksom i söndags sist, så de va ett tag sedan, och det hade sina konflikter...
 
 
Men iallafall, nu ska jag göra några situps och armhävningar m,m. 
 
Så , vi höres! :D 
 
   

Kommentarer
Postat av: nalle puh

hej vart gymmar du? och med vem? :)

Svar: hej, jag jossan och matilda gymmar på skolans gym istället för idrotten, en gång i veckan
Jennifer Berglund

2013-01-10 @ 20:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0