Hockey Och Annat Kul!

Tjenare! 
 
Har haft en sjukt skojig helg! 
 
Fredag: 
 
Matilda kom till mig och sov över, fyfan vad vi skrattade, snackade även med Josefine och Anton på skype!
Sen såg vi på skräckfilm.
 
Sen satt vi mest bara och skrattade! 
Somnade klockan halv sex
 
Lördag: 
 
Vaknade klockan 11 , då gjorde vi oss i ordning och sånt , Matilda skulle hem och jag skulle på hockey.
 
tio över tolv kom Matildas mamma och hämtade henne och då gick jag ner till bussen.
 
Mötte upp Elin i stan och då gick vi till Högslätten, när vi kom upp började matchen, då stod vi och pratade med Philips lillasyster, den matchen vann dom med 1-0
 
Sen gick vi till Tilde en stund kollade på tv och fikade litegrann. 
 
När klockan var 16:00 gick vi upp till höga igen och väntade på att få se nästa match.
 
När de va i mitten av den kom anton så då va vi med han också. 
 
Matchen slutade med 4-2 tror jag de va. 
 
Sen satt vi uppe i kaffeterian och väntade på att finalen skulle börja. 
 
Efter en stund gick vi ner på läcktaren.
 
Elin och jag satt och busade i typ en kvart medans Anton och Tilde satt och bitchblicka oss... 
 
 
Matchen slutade med 2-1 i straffar , så dom gjorde de sjukt bra.
 
När allt va slut gick jag till Anton och då kollade vi på film en stund. 
 
Sen gick jag till mormor och sov där. 
 
Gjorde två nudlar.
 
Satt och åt dom medans jag kollade på tv, sen gick jag och la mig, somnade klockan 1.
 
Söndag : Vaknade klockan 10, gick och åt frukost, satt i soffan.
 
Höll på med datorn. 
 
Sen runt 13 tiden åkte jag buss hem, 
 
Efter de duschade jag städade rummet och for till Petra. 
 
Åt mat sen for pappa och handlade och när han kommer hem ska vi vidare ut till brunne, ska förmodligen träffa anton en stund då och sen kolla på någon film kanske. 
 
AJA, vi får se, hejsvejs.
 
   
 
 
 
Mina underbara. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0