- When You Say That You Love Me, I Want You To Be Serious.

Men Tjena Alla Glada Arga eller vafan ni nu är.
 
Min dag började jättebra, hade bild på morgonen, sen SO, so:n gick ovanligt snabbt , spanska efter de, och på spanskan är jag klar med allt så de fanns inte mycket för mig att göra så jag snackade med Philip ;) 
 
Efter spanskan va det lunch , köttförsås och spagetti.
 
Sen efter lunchen så hade vi matte som alla andra tisdagar, låste jossans mobil bara för att jag kunde, 
 
Sen hade vi No, fyfan va kul de va, vi fick sluta tio minuter tidigare, tror hon vart lite smått less på oss! 
 
 
Efter skolan gick jag och Elin ner till Tilde och va där en stund , jag satt och byggde en pärlplatta like a bawsss, medans dom andra 3 satt och kollade på tv... 
 
När jag byggt en del utav den så ringde pappa och sa att han skulle komma och hämta mig och Elin , så då fick vi gå ner till vägen.
 
När vi kom hem satt vi och pluggade en stund , sen åt vi mat, och efter de satt vi bara och snackade om hur drygt de är med överkaxiga människor...
 
Sen skulle Elin hem , då satte jag mig vid datorn och fixade med designen, och sen gick jag och gjorde en ansiktsmask och nu ska jag snart slå igång en film och lägga mig och sova :))
 
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0