Söndag.

Tjenare! 
 
Halv ligger på sängen nu och är dö trött! 
 
Kör en kort liten repris
 
 
Fredag: 
 
Gick i skolan till tjugo i två, gick hem till Elin och sen vart de att jag sov där.
Vi typ kollade på film, va på höga och va med jacke, och virade runt som satan på stan xD
 
Lördag: 
 
Åkte hem runt tre och då när jag kom hem satt jag och övade på The A Team.
 
Åt pizza , kollade på en film och efter de mello.
 
Snackade med anton till 2 halv 3, sen gick jag och la mig.
 
Söndag: 
 
Vaknade runt halv elva, startade datorn och snackade med johan en stund, sen anton.
Efter de gick jag och duschade och sen satt jag bara och väntade på att anton skulle komma. 
Och när han kom så skulle jag precis fika.
 
 
Va med han från halv ett till fem och hade de bara jättemys!
 
När han åkte hem packade jag massa saker som skulle med hem till mamma.
 
Sen åt vi våfflor och sen åkte vi..
 
 
Och nu är jag så trött så jag inte ens vet vad jag skriver, så gonatt! 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0