Myyyys Helg!

Har inte haft orken till att blogga men nu har jag inge bättre för mig.
 
 
Hade mys besök i helgen av go hjärtat mitt! 
Såg på filmer och sånt, myste jättemycket vilket va sjukt mys.
 
På söndagen hade Lillvännen feber och ont i halsen, så de vart en inne dag då.
På kvällen åkte vi till Brunne.
 
Lämnade av anton hos sin pappa sen åkte vi till min pappa. 
 
När jag kom hem startade jag fast & furious bara för att jag är sjukt beroende av dom filmerna.
 
 
Stannade hemma från skolan igår och åkte hem runt elva idag.
 
Stannar även hemma imorgon och då vet jag absout inte vad jag ska göra, har knappt någon röst kvar och har även lite feber...
 
 
Men nu vill min lillebror att jag ska spela Black Ops || med han.
 
 
   
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0