7 Dagar Kvar Till Jul!

Tjollahopp!
 
Nu är det bara 1 vecka kvar till jul och jag har inte köpt nå julklappar
Shiit!
 
Saknar systra mi så enormt som är i Thailand till efter jul!
 
Åter till jul snacket!
 
Vad köper man till sin bästa vän!? 
Vad köper man till sin kille!? 
Vad köper man till sin familj!?
 
Oh my gard....
 
Har ni nå tips så lämna gärna det! 
 
 
 

Haha, asså gud, vi har elevens val vecka nu i 3 dagar, måndag - onsdag!
Först på Technichus på förmiddagen sen gör vi hudvårdsprodukter på skolan
 
Idag gjorde jag och 2 till mascara,å när vi skulle fylla mascara-tuben så måste man ta bort en gummisak som skrapar av mascaran från penseln, men den åkte ner i tuben för mig så nu är det typ bara klumpar på borsten å allt vart så cp!
 
Nä, nu palla jag inte skriva mer, höres!
 
 
GE MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0