Tillsammans Kan Vi Gå Mot Rött.

Tjena! 
Sitter här helt forever alone och redigerar bilder nu. 
Kollade igenom bloggen och såg att jag har tre inlägg nu i rad som de bara är bilder på, så tänkte att jag skulle ta och skriva något oxå.
 
Idag har jag inte gjort så mycke.
Varit ute i skogen och knäppt kort bara för att lixom, dock cp.ade sig min mobilkamera men aa.... , de vart några bra...
 
När jag kom hem städade jag undan lite i köket sen hängde jag upp andra gardiner :) 
Vart jättesnyggt! 
 
Sen lagade jag pyttipanna och ägg till mig och mina bröder. 
 
Sen har jag bara suttit vid datorn och drogat Vildhjärta- Stiftelsen.♥
 
Nu ska jag redigera en bild åt en kompis, krävs koncentration, närå, men ska få den så bra som möjligt.
 
Seeya.
 

Kommentarer
Postat av: <33

snyggaste bruden ever!<3

Svar: aww, tack!<3
Jennifer Berglund

2012-10-30 @ 21:23:02
Postat av: <33

snyggaste bruden ever!<3

2012-10-30 @ 21:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0