Test

Har du pojkvän/flickvän? - Nej
Har du kramat någon idag? - Ja
Hatar du någon? - Just nu? Nej :) 
Har du sagt "jag älskar dig" den senaste tiden? - Ja
Är du kär nu? - Bror på vem som frågar? 
I vem? - Lalala 
Kan du vissla? - Hahah, ja
Äger du en mascara? - Yes
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - nej
Är du en fjortis? - Asså nej, jag tror inte det? 
Är du emo? - Nope, eller inte vad jag vet? 
Gillar du vältränade killar? - Gör jag väl 
Har du nån gång tyckt om någon i din ålder? - Ja :p
Kan du köra skoter? - Vem kan inte?
Är du brunett? - Hihi ja 
Är du blond? - Inte just nu
Har du haft svart hår/har du just nu? - Inte svart, men väldigt mörkbrun 

SENASTE
Vem fick du sms av senast: Sebbe
Vem skickade du sms till senast? - Tobias
Vem ringde dig senast? - Pappa
Vem kramade du senast? - Jossan
Vem pussa du senast? -
Vad drack du senast? - Fanta
Pinsamma frågor för dig nu? - Haha, nej? 

Namn: Jennifer
Skostorlek: 38/39
Smeknamn: Jennifer
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: brun
Längd: 1.72 typ
Höger- eller vänsterhänt: vänster
Skor som du bar idag: mina
När somnar du: Hur ska jag veta :o
Pepsi eller Coca Cola: Cola
McDonalds, Max eller Frasses: Donken:p 
Adidas eller Nike: Adidas kanske? 
Choklad eller vanilj: Bror på vad jag känner för 

Svär du: jaoo
Sjunger du?: Kan hända
Duschar du varje dag: njaa
Röker du: No
Gillar du skolan: Nej, det suger 
Gillar du åska: arå
Spelar du något instrument: Hahah, nej

Har du under den senaste månaden...
Gått på dejt: Nej
Shoppat: Ja! 
Ätit sushi: Vet inte om jag skulle våga det? 
Stått på scen: nä
Blivit dumpad: njeee
Skejtat: Nej
Färgat håret: Aa  :p 
Stulit något: Ne
 
I framtiden..
- Hur gammal vill du vara när du gifter dej: Vet ej
- Namn på barn: Aquamarine är gulligt (a'' Nä, men jag vet inte :p 
- Ditt drömbröllop: Vet inte
- Vad vill du bli när du blir vuxen: Asså jag vet faktiskt inte 

Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln?: Ja
- Skrika: Kan hända 
- Sova: Ja
- Ha ångest: Över mig själv mest hela tiden 
- Skada dej själv med flit: Nej inte längre
- Vilja dö: Inte direkt
- Ta droger: Nej 
- Försöka vara annorlunda: Vad är annorlunda då?
- Klä dig i svart: Jadå
- Gå i skolan: Ja
- Röka: Nej
- Ljuga: Nej, eller det händer, men inte så ofta
- Hata folk: Nerå
- Lita på folk: Mm 

När..
- Åt du senast: Förut
- Läste du en bok senaste: I fredags
- Köpte du något senast: Tag sedan
- Svor du senast: Nyss tp
- Sjöng du senast: I don't know
- Klagade du senast: Förut idag
- Är det sommarlov: Nej.. 

Vem..
- Saknar du: Älskling 
- Vill du döda: Ingen?
- Vill du slå: Hen 
- Vill du kittla: Ingen? 
- Vill du prata med: Många, ensam jao
- Skrek du till sist: Hampus
- Sårade dej senast: Kommer inte ihåg
- Vill du bli galet full med: 

Har du..
- För många vänner: Går det? :o 
- Förföljesemani: Vad är det?.. 
- Skadat någon: Mja
- Färgat håret: Ja
- Brutit några ben: nej
- Gjort bort dig rejält: Rejält? Nja
- Bra självförtroende: Verkligen inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0