Sova.❤

Hejhej.
Tänkte börja detta inlägg me att skriva vad jag gjorde igår ;)

Slutade tjugo över tre, då gick jag o lina ner till bussen, på väg ner pratade vi lite hemlissar, kändes så bra :)

När vi kom ner till busshållsplatsen pratade vi med våra gamla klasskamrater :)) , älskar att vi fortfarande har kontakten :)

När vi va på bussen snackade vi lite å så, när vi skulle av stannade inte bussen där den skulle och då skrek en av våra kompisar till så den stannade ;)

När vi var hos lina så kollade vi först igenom skolkatalogen och fikade , sen gick vi och kollade på American Pie ;)
Lina gick och gjorde mat som vi åt , jättegott.

Sen chattade vi på Skype med fööölk :))

Jaa, sen skulle jag hem, men vi måste verkligen va med varann igen hörru :))



Idag har jag försökt göra ett inlägg men den dampade upp sig igen.

Men idag har jag varit i skolan , slutade 14:40 tog bussen halv fyra till älandsbro gick till Matilda och pluggade, sen gick vi ut och väntade på att min andra buss skulle komma, I SNÖN!

När jag kom hem va de bara att slå upp svenskan och fortsätta plugga , tog mej 3 timmar :S

Sen snackade jag med först Sebbe , sen somna han då ringde Micke ist så aa, men nu har vi nyss lagt på och jag ligger här och har tröööööökigt ;)
Som man säger om man är från ÄLSKADE BOLLNÄS ❤

AA, men nu ska jag lägga mig o sova.

Pusshej ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0