If Angels lives in heven. Why are you on the earth then?

Vill börja med att säga tack till Moa, som fixade allt här
 
Sen tänkte jag berätta lite om mig själv.
 
Jag heter Jennifer och är 13 år gammal, bor i Utansjö och Brunne, jag har två bröder , Dennis o Hampus, jag är äldst.
 
Min mamma heter Sara
Min pappa heter Jörgen.
 
Dom är skilld sedam 5-6 år tillbaks.
 
När jag bor hos min mamma har jag en låtsas storasyster som heter Beatrice.
 
Hos pappa är de bara  jag, mina två bröder och han. Men för bara nån månad sedan skiljde sig pappa och hans blivande fru, vilket var jättetråkigt.
 
Min bästa vän heter Josephine tryck på hennes namn för att komma till hennes blogg. 
 
Jag föddes i Bollnäs, där har jag två killkompisar som jag står väldigt nära. 
 
Jag gillar att sitta vid datorn och leka med min iPhone.
 
Jag går på Landgren skolan , i 7:an, innan jag flyttade dit gick jag på Älandsbro skolan, där trivdes jag jätte bra, de gör jag på Landgren oxå, fast lite dåliga slut och börjnings tider bara...
 
 
Nu har jag nog inte så mycke mer att berätta ♥
 
 
What Doesn´t Kill You Only Makes You Stronger.♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0