Hemma.♥

Åh, vad jag får Bollnäs längtan nu, vet inte varför, ska förmodligen dit nästa vecka, beror på om jag får och så vidare.
Aja, nu är jag hemma iallafall, ska snart sätta mig och fixa med läxan.
Orkar verkligen inte gå ut o gå idag.
Kan berätta lite om min dag.
Imorse var jag hos tandläkaren på koll, de gick bra, inga hål o.s.v.
Sen när jag kom till skolan skulle jag ha syslöjd, hittade inte mallen till de jag skulle göra så jag satte mig och fixade ihop en mössa som blev klar, nu ska jag bara skriva min kusins namn på den, tänkte att han kunde få den för han hat nyss fyllt år oså.
Sen hade vi matte, kunde inte koncentrera mig ett dugg, men de gick faktiskt bra, gjorde 13-15 uppgifter på 50 minuter.
Sen gick vi och åt lunch, o efter de tog jag elin och matilda en sväng ner på subway och köpte kakor (a'
Kom tillbaka lagomt till spanskan började.
Efter spanskan hade vi engelska i ca 50 minuter.
När jag kom till mentorstiden satte jag mig vid ett bord vid fönstret och helt plötsligt rörde gardinen på sig och jag vart livrädd , då satt Nils och William där , så jag bah: aa...
 
När vi slutade gick jag Matilda & Jossan ner på Subway och köpte ännu en kaka (a'
Efter de skulle jag hem, men innan de for vi på några affärer oså.
 
Och nu sitter jag på sängen och har redigerat lite bilder på datorn :)
 
 
I´m not a player, I´m just looking for the right one. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0