Sjuk, Sjukare & Sjukast-.-'

Tjena tjena! 
 
ligger i soffan nu och har precis kollat på solsidan eftersom jag missade de igår.
 
Igår
va jag med Josephine, Emma och Ipek, vi gick runt uppe vid landgren ett tag, men sen gick jag ner till mormor eftersom jag har sån jävla problem med min hals :/  Mamma hämtade mig och vi åkte och lämnade basse på flygplatsen , sen vidare hem till pappa. När jag kom hem låg jag mest och kollade på film, somnade tolv.
 
Idag
 vaknade först runt tio i sju av att pappa väckte mig och frågade hur jag mådde, hade jätteont i halsen så jag fick vara hemma, har även lite feber. Blir väl att käka halstabletter och kolla på tv eller nån serie idag, vet inte riktigt vad jag hittar på.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0