Ny Design!

Ja som ni ser är min design ny.
 
Tänkte att jag skulle fixa vinter design eftersom de är julafton imorgon.
 
 
Men iallafall, i fredags så åkte jag till farmor och firade henne för hon fyllde år, vi hade även en julklappsutdelning då. 
Fick en sminkväska av min kusin, 1200 kr av farmor,farfar och min faster, också fick jag gratis surf och sms i ett år av pappa och Petra :) 
 
Imorgon är de ännu mer paket som väntar på att bli öppnade :D 
 
 
Igår kom Elin till mig och sov här,
 
Johanna kom bort ett tag och vi skrattade och pratade :) 
 
När johanna gått hem satt jag och Elin och spelade på datorerna ett tag, sen halv tolv gick vi ut, tänkte att vi skulle gå runt byn, men Elin puttade ner mig i en snöhög så jag tappade telefon i snön, och då va vi tvungen att gå in igen.... 
 
Men när vi kom in satt Elolinon och kasta godis på mig och sen satt jag och mobbade hennes email adress bara för att jag kan! 
 
Sen runt halv tre va vi sjukt övertrötta båda två och då puttade jag ner Elin från soffan och då börja vi båda asgrava, sen la hon sig på golvet och då slutade de med att vi höll på att dö av garv så ja.
 
♥!Du gjorde min helg hjärtat!♥
 
Idag har jag inte gjort så mycket , Elin åkte hem klockan tre och efter de har jag bara städat och spelat :D
 
 
Nu sitter jag i soffan och snackar på skype :) 
 
 
 
 
 
 
Piff & Puff. 

Kommentarer
Postat av: Piff! ❤

Du är avundsjuk på min mejladress vännen ;*

Svar: haha, så sjukt mycket också! ;*
Jennifer Berglund

2012-12-24 @ 15:45:35
URL: http://eliinnandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0