Måndag Igen Då.

 Tjenare!!!
Ställde timer igår bara för skojsskull, trodde att jag hade rätt med tiden, men så va de ju inte så ist för att vakna 06:10 så vakna jag 05.52 , men de är helt okej, är pigg som en lärka :))))
 
Har nyss väckt mina bröder bara för att jag kan men tror inte de va någon av dom som klev upp så måste snart gå och säga åt dom igen.
 
Idag kommer ju som sagt min kompis till landgren, gud va jag längtar tills klockan nio!
 
Men idag lär jag väl inte göra så mycket, tror de blev att gå till stan med Josephine, efter skolan, så de är väl vad som händer idag.
 
 
Nu tänkte jag gå och borsta tänderna och få upp resten av familjen, men de lär väl komma nå små onödiga inlägg under dagen ;)
 
 
Hejj så länge!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0