Fem I Tolv Dagen. ❤

Tjena !

Idag va ingen vanlig dag, idag var de den 5/12 , så jag och en kompis gick ner på stan idag för att vi kände för de och behövde uppfriskning innan Biologi provet,

Närå, men träffade iallafall Alicia , Bea och Natasha , vilket var mycke roligt eftersom de va så längesen sist.

Fick tillbaka engelska provet också fick jättebra betyg på de.

De högsta man kunde ha va ett B och jag fick C , nu säger jag inte de för att skryta utan för att jag är sjukt stolt :)

Aja, efter skolan va jag med en kompis till klockan tio över fem då jag tog bussen hem.

När jag kom hem satt jag och kollade på tv en stund, sen va de mat , och efter maten gick jag ut och gjorde de roligaste som finns, nämligen körde skoter :D

När jag kom in drack jag apelsin juice , sen ringde jag min älskade kusin och snackade med henne i typ 45 minuter kanske , behövdes verkligen :)

Gick och tog en dusch och sen har jag bara legat på sängen och latat mig :)

Ja, de va väl de ända :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0