Awesome Helg!

 Har inte bloggat sen i torsdags så tänkte att jag skulle ta och göra de nu! 
 
Torsdag
 
Matilda kom och va med mig under dagen, spelade lite halo, och sånt. När hon åkte hem gjorde jag mig i ordning sen åkte vi till Petra och åt mat. 
Gick en promenad bort till älsklingen och sa hej till han sen gick vi tillbaka och då spelade jag mer halo med Rickard tills klockan va typ 1. 
och då va jag tvungen att gå och lägga mig. 
 
Fredag 
 
Vaknade cirka klockan 11 och då gick jag och åt frukost gjorde mig i ordnong sen åkte vi och hämtade Anton och sen for vi hem och kollade på film. 
Klockan halv fem ungefär kom Elin till mig och då spelade hon, jag och anton MW3.
Klockan tjugo över fem så gick vi bort till bussen för Anton skulle hem. 
När bussen kom gick jag och Elin till affärn och köpte godis och chips sen fortsatte vi hem och gjorde pizza. 
Medans vi väntade på att den skulle bli klar så plattade jag mitt hår. 
Sen gick kvällen ut på att kolla på film. 
Vi somnade ungefär vid 3.
 
Lördag: 
 
Vaknade kvart i tolv gjorde oss i ordning, spelade lite gh sen for vi till birsta.
Köpte en svart tröja, en grå och ett par svarta nitshorts, och massa smycken.
Vi åt på donken, dålig service.
När vi ätit upp shoppade vi lite till sen åkte vi hem. 
När vi kom hem gjorde vi väl inte så mycket, spelade på datorerna och sånt. 
Somnade tjugo över fem.
 
Söndag
 
Vaknade av att lillhjärtat mitt skickade ett sms om att han och hans kompis tagit skotern och åkt ner till Brunne för att vara med mig och Elin, så vi skyndade oss upp bytte om, bäddade ihop sängen och gick ut och hämtade in dom.
Då va klockan tjugo i två, så de va nog tid att kliva upp också.
Under tiden som dom var här kollade vi på Wrong Turn. 
Sen stack typ alla samtidigt så nu sitter jag hemma och väntar på att maten ska bli klar och att Anton kommer till sin pappa så vi kan fortsätta vara med varann.
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sofi

kan man få se bilder på det du har köpt?please?:)

Svar: självklart !:)
Jennifer Berglund

2012-12-30 @ 19:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0